Veel vragen zijn ons al eens gesteld. Deze hebben wij met de antwoorden op een rij gezet. Misschien staat uw vraag hier al tussen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op!

 

Bungalows, Reserveringen & Kosten

Zijn er verplichte bijkomende kosten?

Ja, de volgende kosten worden altijd in rekening gebracht;

  • Parklasten € 1,70 per persoon, per nacht
  • Eindschoonmaak € 70,00 per accommodatie
  • Bedlinnen € 8,50 per persoon
  • Milieuheffing € 2,50 per reservering
  • Reserveringskosten € 25,00 per reservering

Wordt er ook borg berekend bij mijn verblijf?

Ja, voor alle woningen hanteren wij een borg van minimaal € 100,00. Dit bedrag betaalt u samen met de huurprijs.

U ontvangt de borg binnen 10 dagen na vertrek terug, indien er geen schades zijn geconstateerd.

De borg kan ook worden ingezet voor eventuele extra schoonmaakkosten of bij veroorzaakte overlast.

Voor het terug storten van de borg, dient u uw IBAN nummer door te geven voor vertrek bij de receptie.

Kunnen wij ook kiezen om de eindschoonmaak zelf te doen?

Nee, om een constante kwaliteit te garanderen, is de eindschoonmaak een verplichte afname.

Als ik een wijziging wil aanbrengen in mijn reservering, betaal ik dan wijzigingskosten?

Ja, indien er grote wijzigingen zijn of kort voor aankomst, kunnen wij € 35,00 in rekening brengen.

Is er gratis WIFI op het park?

Ja, alle accommodaties beschikken over gratis draadloos internet. In onze brasserie heeft u ook gratis toegang tot de WIFI.

Zijn honden toegestaan op het park en wat zijn de kosten?

Ja, u kunt de hond invullen bij het aantal personen, het systeem zoekt dan automatisch alle bungalows waarin huisdieren zijn toegestaan. Uw hond dient over het gehele park aangelijnd te zijn.

U betaald een toeslag van € 5,00 per hond, per nacht, maximaal 2 honden per bungalow toegestaan.

Kan ik kindermeubilair bijboeken en wat zijn de kosten?

Ja, u kunt een kinderstoel- en/of kinderbed bijboeken voor € 2,50 per stuk per nacht.

Tevens kunt een traphekje laten plaasten voor € 2,50 per nacht.

Kan ik ook een bungalow met voorkeur boeken?

Ja, als u online boekt, kunt u na het selecteren van het type en ingeven van de personen, onder extra's een specifieke accommodatie selecteren, u krijgt dan per type de nog beschikbare accommodaties te zien.

U betaald hiervoor € 20,00 voorkeurskosten.

Kan ik ook specifieke eigenschappen aangeven, bijvoorbeeld een hek aan de waterkant?

Ja, als u bij de Zoek & Boek kijkt, ziet u links alle eigenschappen die u kunt aanvinken.

Zijn er accommodaties voor mindervaliden?

Ja, via de Zoek & Boek kunt u links, bij de eigenschappen slaapkamer op de begane grond aanvinken.

Waar vind ik de algemene voorwaarden, annuleringsvoorwaarden en parkregelement?

Hieronder vindt u onze algemene voorwaarden, met daarin de annuleringsvoorwaarden en tevens onze overige reglementen;

Aankomst en vertrek

Wat zijn de openingstijden van de receptie?

De openingstijden van de receptie, vindt u hier.

Wat zijn de aankomst- en vertrek tijden?

  • Op de dag van aankomst kunt u tussen 15:00 en 17:00 inchecken
  • Op de dag van vertrek kunt u tussen 09:00 en 10:00 uitchecken
  • Tegen betaling kunt u op sommige dagen ook een late check out bijboeken, de vertrektijd is dan 13:00

Wat te doen bij een late aankomst of vroeg vertrek?

Wanneer u verwacht na 17:00 aan te komen, neemt u dan alstublieft tijdig contact met ons op via telefoonnummer +31(0)227-542345 of via kcc@europarcs.nl. U kunt dit toen tijdens de openingstijden van de receptie.

Welke betaalmiddelen zijn er beschikbaar?

U kunt bij ons betalen met;

  • Pin / Maestro
  • Mastercard
  • Contant

Hoe dienen wij de bungalow achter te laten op de dag van vertrek?

Wij vragen u vriendelijk de volgende punten voor uw vertrek in orde te maken. 

  • Bedden afhalen en de dekbedden opgevouwen op de bedden. Graag de blauwe moltons op de bedden laten liggen, bedlinnen mag u beneden in de hal deponeren
  • Overige gehuurde artikelen zoals badhanddoeken en kindermeubilair onder de trap plaatsen
  • Koelkast legen en op stand nr. 1 zetten, niet uitzetten
  • Koffiezetapparaat en de oven/magnetron leeg en schoon achterlaten
  • Geen vuile vaat achterlaten, vaatwasser legen en de inventaris schoon terug in de kastjes plaatsen
  • Afval wegbrengen naar de vuilcontainers, deze staan aangegeven op de parkplattegrond (huisvuil en glas kunt u scheiden)
  • Ramen en deuren sluiten, doet u de deuren alstublieft niet op de haak
  • Verlichting uitschakelen
  • De thermostaat op 15 graden zetten
  • De bungalow bezemschoon achterlaten
  • Meubilair terug zetten op de originele plaats

Indien deze punten niet zijn uitgevoerd zijn wij genoodzaakt per bovenstaand punt € 15,00 in rekening te brengen. Eventuele extra kosten voor schoonmaak zijn op nacalculatie.

Kan de auto bij de bungalow worden geparkeerd?

Ja, bij elke woning is één auto toegestaan. Bent u met meerdere auto's dan dienen de extra auto's buiten het park geparkeerd te worden.

Het parkeren van een (boot)trailers op de kavel is niet toegestaan, tenzij anders is besproken en goedgekeurd door de parkbeheerder.

Wat gebeurd er met gevonden voorwerpen?

Deze worden 3 maanden bewaard op de receptie, indien deze gevonden zijn. U kunt contact opnemen met onze receptie als u iets vergeten bent. Doet u dit zo snel mogelijk na vertrek i.v.m. schoonmaak en nieuwe aankomsten.

Varen & Vissen

Waar kan ik mijn boot te water laten?

Op het park;

  • Op het park vindt u de trailerhelling naast bungalow 135

In de omgeving;

Kan ik mijn eigen boot meenemen?

Ja, iedere accommodatie beschikt over een eigen aanlegsteiger van 6 meter. Houdt u wel rekening met de diepgang aan de bungalow en met de doorvaarhoogte in Medemblik.

Doorvaarhoogtes, bruggen en openingstijden sluizen

Klikt u hier voor alle informatie;

Wat is de diepgang van het water op het park?

De diepgang van het water aan de accommodaties is 80 cm tot 1 meter.

Mag er gevist worden bij de accommodaties?

Ja, u mag vanaf de steiger vissen zonder vispas met maximaal 2 hengels per persoon. Gevangen vis dient weer terug gezet te worden.

Gaat u buiten het park vissen, dan is een vispas verplicht.

Wilt u een vispas aanvragen, dat kunt u doen bij;

Tabakshop Dekker
Kaasmarkt 1
1671BH Medemblik
Tel; +31(0)227-547997
 
Of koop uw vispas online;

Hier vindt u de dichtsbijzijnde hengelsportwinkel;

Waar kan op gevist worden?

Er kan onder andere gevist worden op karper, brasem en snoekbaars. 

U  kunt ook de volgende site bezoeken voor al uw vragen betreft vissen;

Brasserie Verhuur mogelijkheden  

Kunnen wij eten afhalen of reserveren voor de Brasserie?

Ja, hieronder vindt u de link naar onze gezellige en gastvrije Brasserie.

Hier vindt u alle mogelijkheden m.b.t. maaltijden, snacks, broodjes service en webshop.

Zijn er fietsen, boten en andere zaken te huur op het park?

Ja, hieronder vindt u de link naar al onze verhuurmogelijkheden;

Kunnen wij ook gourmet of bbq bestellen?

  • Ja, hier onder vindt u onze gourmet en bbq arrangementen.
  • Alles wordt compleet bezorgd bij de bungalow op de door u opgegeven datum en de volgende dag wordt alles ook weer bij u opgehaald!
  • Services

Corona & Overige

Corona maatregelen

Voor alle zaken omtrent Corona verwijzen wij naar de Corona pagina; Covid-19

Mag er vuurwerk afgestoken worden op het park?

Nee, EuroParcs IJsselmeer is een vuurwerkvrij park, ook tijdens de jaarwisseling.

Mag ik bij de accommodatie gebarbecued worden of een vuurkorf gebruikt worden?

  • Het gebruik van een barbecue bij de accommodatie is toegestaan, voor de veiligheiseisen en het juiste gebruik hiervan leest u alstublieft het parkreglement door.
  • Het gebruik van een vuurkorf is niet toegestaan, ook deze zaken vindt u in het bovenstaande reglement.

Wat te doen bij noodgevallen of bij storing buiten de openingstijden van de receptie?

Belangrijke telefoonnummers en adressen;

Alarmnummer: 112

Huisartsenpraktijk & Apotheek: +31(0)227-542345

Compagniesingel 7 in Medemblik

Ziekenhuis & Apotheek 24 uur per dag: +31(0)229-257257

Maelsonstraat 3 in Hoorn

Tandartspraktijk Medemblik: +31(0)227542121

Torenstraat 15b in Medemblik

Technische dringende storingen: +31(0)227-542345

In geval van dringende technische zaken terwijl de receptie gesloten is belt u dit nummer. Luister u alstublieft het bericht helemaal af om door te worden verbonden met de beheerder.

Bij de ingang van de receptie vindt u een AED.